This is me, this is real

Ja myyyys o massa myyyssss :)
Varit en hel tråkig skoldag, eller typ naturkunskapen sög resten var väl ok :P
Yrat runt o skogen som någon jädrans skogsmulle liksom orka?!?
Jag är lite halvlycklig faktiskt, har allt jag behöver här nästan.
Har schyssta polare, myyyspojken o skön sammanhållning :)
Livet på Hola är då inte lik någon anna folkhögskola kan ja lova, för här får man lappsjuka :P
Haha skulle dööö om ja inte haft alla vänner o myyspojken här :)
Men saknar ju självklart min andra halva Micke liksom :(
Livet är inte densamma utan honom vi sin sida dagarna ända..


Idolmyyyys på Hola! :)

Haaaah bakom mina solglasögon kan ja va mig sjäv?

Kommentarer
Postat av: micke

SAKNAR DIG MED!! ;(

2009-09-23 @ 18:25:26
URL: http://mickenilson.blogg.se/
Postat av: Anna

han får fan ta bussen upp nån dag och hälsa på dig!

2009-09-23 @ 18:59:56
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0