This is me thats it!

Gömde skriva en sak till "anonym", snackar inte skit om dig gav dig en chans trodde du hade förändrads men hade väldigt fel.
O vad kurden säger bryr a mig inte om eftersom både du o hon värka ha svårt att hålla er till sanningen, jag ville ha ett år utan sånt här, trodde du var vuxen nog att kunna lämna din bakgrund bakom dig o lära känna folk för vem dom är inte från dina egna ffördomar.
Hade inga fördomar eller ja dömde inte dig alls men om du inte är medveten om de själv så haru en väldigt taskig attityd mot vissa, tycker du är en bra tjej egentligen men att hålla en tuff attityd o spela någon man egentligen inte är köp ja inte.
Är På hola som sagt för min egen skull..
Skillnaden mellan dig o mig är att ja kan vara trevlig  snäll mot folk fast ja egentligen inte tycker om dom men du måste visa klart o tydligt vilka du inte gillar o det kommer bli ett stort handikapp för dig om du ska hjälpa folk i framtiden.
Tycker inte illa om dig för något av detta men blir förbannad när du är så sjäölvblind o inte kan se dina egna fel o brister utan bara alla andras o att du vägrar lära känna folk på grund av fördomar.
Det är synd...


Väldigt dumt av mig o skriva här men eftersom personen i fråga vägra prata eller så annars men är väldigt nyfiken på min blogg fast än hon inte vill ha med mig o göra så blev ja tvnungen o skriva här som faktiskt är dagisnivå från oss båda.

Så ber om ursäkt till övriga läsare
over and out!


Kommentarer
Postat av: Anna

Precis!!



Btw, skulle jag hjälpa dig med designen eller? Bara att skriva på msn på ett ungefär hur du vill ha så kan vi se om jag kan pilla till de under dagen, spelar ingen roll om jag är inloggad eller inte, får de ju ändå sen när jag kommer in.

Färger, textstil osv, TELL ME! :)



Ha de bra så länge Elin, jag är stolt över dig, du är så jävla duktig! :)

2009-09-28 @ 03:29:18
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0