Morsning!

Dålig på att skriva men hinner iaf på morgonarna ;D
Igår pluggade jag till 4 sen åkte ja o handla så nu är man pank :S
Fattiga tider här, tur att man har föräldrar som ställer upp för en.
Sen på kvällen blev det till att basta med putte, micke, kristian o den nya tjejen ;)
Det var väldigt trevligt sen efter det blev det träning i en timma o sen bus o mys på flottaren :)
Idag har vi en äventyrspedagog här som ska hjälpa oss med att komma igång med äventyrsbanan som vi ska bygga.
Det ska blir intressant bara så tråkigt att klassen är så negativ till det men det vänder väl snart hoppas jag :)
För övrigt mår jag väl rätt okej men jag skulle kunna må bättre men det är som det är.
Måste sluta med att straffa ut mig själv som jag gör.
Saknar Micke, saknar min familj.
Många gånger saknar jag mitt gamla liv men det är normalt, men det är ju inget liv jag egentligen vill tillbaka till men ibland saknar man den för man har haft jävligt mkt skojj också.
Nää efter detta år måste jag ha kommit på vad jag vill göra för tillfälligt är ja helt förvirrad o vet egentligen inte riktigt vad jag vill längre.
Har iaf konctateratatt jag inte vill jobba på behandling.
Vill bli fritidspedagog eller liknade, eller fördjupa mig i kríminologi o jobba utöver det.
Om jag hade förstått denna kurs som jag fattat att den är nu hade jag sökt till en annan folkhögskola som skulle kännas mer givande, känns som man tagit lån o skuldsatt sig mer i onödan lite granna.
Men man ska väl inte ha en sån negativ inställning till det hela o det har jag egentligen inte men känner mig lite halv less.
Ska dra nu, lektion kallar :P
OVER AND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0