Me life, my time

Hejjsan hoppsan :D
Lektion nu, jobbar med samhällskunskap rätt tråkigt men det behövs.
Får be om ursäkt för tidigare inlägg för er läsare som missuppfattat mig om exempel båtmotor osv.
Absolut inte så att det 'är något kriminellt i det hela, har reflekterat o sett att man kan missuppfatta mkt av det jag skriver satt.
Jag är inte den person många tror jag är, lite tråkigt att man oftast har så mkt fördomar om personer så man aldrig ger dom en chans o lära känna dom.
Ge er själva en chans till att testa något nytt o lära känna folk innan ni dömmer ut dom.

Btw, Anna skriver ikväll har inte hunnit liksom :P
Min data funka inte liksom :(

OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: Anna

det är kolugnt =)

2009-09-28 @ 13:26:55
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0