Ja jisses....

Är hos polare o umgås, helgen har varit fint fint :)
Fick en snygg kommentar av en "anonym" om att fucked up den anonymas liv en gång..
Hmmm, undra va ja gjorde har inte haft nå me den o göra så..
O om du inte vill ha något med mig o göra.. men lilla gumman sluta läs min blogg då o va så nyfiken :P
Det felet du gjorde var att du inte tog det med mig redan från början, att du pratade med läraren skiter ja i.
Gjort pissprov borde inte de visa om man rökt?
VÄLDIGT konstigt att det blev negativt på de :/
Folk är bara för mkt..
O du borde öppna ögona o se hur du beter dig du går ju ändå be hass som du säger.
Och 'äre bättre o sno saker från andra?, hmmm har för mig att det är kriminellt beteende eller..
Skriver mer senare
OVER AND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0