Bästa medicinen :D

Den bästa medicinen mot dåligt mående är styketräning tamefan! ;D
Efter sista inlägget gick jag o tränade o kom tillbaka nu så nu har jag fått ur mig all frustation o de dåliga mående nästan, mår iaf mkt bättre nu :)
Lilla träningsvärken ja komma ha imorrn liksom, bruka vila mellan övningarna i 30 sek ungefär men idag blev det stenhård träning utan en endaste liten paous.
Kräktes nästan utav utmattning på slutet men det var lätt värt det för nu kan jag le igen :)
Imorrn ska jag åka till härnösand o hämta massa grejer hit, ska även träffa min älskade vän mikael nilsson!
YEEES vad jag längtar tills jag träffa han :)
Längtar även att få träffa mina älskade syskon o hucke.
Ska bli så underbart att få slappna av lite, fast enda nackdelen är att det är i härnösand :P
Men alla är värd en andra chans så ska väl försöka ge härnösand en till chans att bevisa för mig att jag kan vara där utan att det ska bli en jävla massa skit :D
Ja ni hör, är genast mkt positivare!
Nu ska jag duscha o bli fräsch igen ;)
Puss på er, era jädrans bananskalare!


Vad jag saknar dom!, det bland annat dom som får mig att vilja fortsätta kämpa!
Min älskade storasyster o min älskade underbara systerson!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ingen fara =)

Hur har du det för övrigt då? :)

2009-09-24 @ 17:18:34
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0