HAAAALLLLÅÅÅÅ! :D

Idag är det en riktig bra dag!
Är faktiskt lycklig idag, är nöjd med mitt liv o allt känns bara så jävla bra!
Hade en fatastisk förmiddag med att arbeta med äventyrsbanan myyys <3
Nu sitter jag i vardagsrummet o ska strax sätta igäng o plugga som fan :)
ÄNTLIGEN har jag mycket att göra o det känns underbart :)
Har varit dålig på att lägga upp bilder men det är på grund av att Shayan haft min data så har inte haft nå
bilder att kunna lägga upp :P
Men nu har jag min älskade dator igen ;D

Får en pussis av min fina Herkules, saknar han <3
Andra bilden la jag upp på mig för att vida att jag faktiskt gått ned lite granna i vikt är stolt över mig själv liksom ;D Höhö
Men det är en väldigt dålig bild men den får duga är inte så mkt för att knäppa kort på mig själv :P
Nu över till visa de jag saknar <3


I MISS U!
Enda ja inte har bild på är farsan men han vet att ja saknar han med ;D
Nu måste ja faktiskt plugga så ja får något gjort :P
OVER AND HAPPY OUT!
HAAAH :D

Kommentarer
Postat av: micke

ALTTSÅ DU ÄR UNDERBAR!!!'

jag älskar dig så grönjävligt mkt min vän!

du gör mig alltid på bra humör,,

sluta gå ner i vikt!!!!!!!!!!!!!!!!1

haha du är duktig du! ILOY (L)

2009-10-04 @ 01:35:58
URL: http://mickenilson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0